KURUMSAL
SON DUYURULAR
Sağlık-Sen “Sağlık Bakanlığı Yer Değişikliği Talep Toplama Platformu” Kurdu
18 Temmuz 2024Sağlık-Sen Sağlık Bakanlığı Yer Değişikliği Talep Toplama Platformu Yayında
18 Temmuz 2024Sağlık-Sen, Sağlık Bakanlığı’nın Acil Servislerde Kayıt İşlemlerinde Görev Yapan Personelin Mali Haklarında Kayba Neden Olan Yazısını Yargıya Taşıdı
13 Haziran 2024Mahkeme Aile Bakanlığı’nda Çalışan Kadın Memura Yarı Zamanlı Çalışma Hakkı Verdi
13 Haziran 2024Sağlık-Sen 29 Yaşında
13 Haziran 2024Sağlık-Sen, sağlık ve sosyal hizmet çalışanlarının soru ve taleplerine daha hızlı cevap verebilmek amacıyla Sağlık-Sen İletişim Merkezi’ni kurdu.
Sağlık ve sosyal hizmet çalışanları ile birebir temas sağlayacak olan iletişim merkezi, saha ile Sağlık-Sen arasında bir köprü vazifesi görecek.
Çalışanların talep, istek, öneri, şikayet gibi bildirimlerini kolayca Sağlık-Sen Genel Merkezine ulaştırılmasına yönelik faaliyet gösterecek olan iletişim merkeziyle, sorunların daha hızlı ve etkin bir şekilde çözüme kavuşturulması amaçlanıyor.
Gelen bildirimleri titizlikle değerlendirecek olan iletişim merkezi, ayrıca başvuru sahibine geri dönüş yapılmasını sağlayacak.
Sağlık ve sosyal hizmet çalışanları, iletişim merkezine 444 1995 nolu numara üzerinden 09.00-18.00 saatleri arasında ulaşabilecek.
Genel Başkan Doğan: Şeffaf, Hızlı ve Çözüm Odaklı Yönetim Anlayışına Hizmet Edecek
Sağlık-Sen İletişim Merkezi’nde güvenilir ve kolay ulaşılabilir bir yönetim anlayışının hâkim kılındığını kaydeden Genel Başkan Mahmut Faruk Doğan, merkezin sağlık ve sosyal hizmet çalışanlarının yönetime katıldığı iletişim kanalı olarak hayata geçirildiğini söyledi.
Doğan, “Şeffaf, hızlı ve çözüm odaklı yönetim anlayışına hizmet eden iletişim merkezi, sahadan iletilen bildirimler ile sorunları tespit ederek çözüm yolları sunmayı, saha ile genel merkez yönetimi arasında samimi bir köprü olmayı hedeflemektedir” ifadelerini kullandı.