KURUMSAL
SON DUYURULAR

İstanbul 1 Nolu Şube'mizin Temsilciler Toplantısı Gerçekleşti
19 Mart 2025
Sağlık-Sen Sağlık Profesyonellerinin Taleplerini Sağlık Bakanı Memişoğlu’na İletti
21 Ocak 2025
“Sağlık ve Sosyal Hizmet Profesyonellerimizin Yüzde 87’si İstanbul’da Çalışmak istemiyor”
17 Ocak 2025
“İstanbul’daki Sağlık ve Sosyal Hizmet Profesyonelleri Hak Ettiği Değeri Görmeli”
17 Ocak 2025
“Gelirde Adalet İçin Refah Payı İstiyoruz”
08 Ocak 2025
Sağlık-Sen, sağlık ve sosyal hizmet çalışanlarının soru ve taleplerine daha hızlı cevap verebilmek amacıyla Sağlık-Sen İletişim Merkezi’ni kurdu.
Sağlık ve sosyal hizmet çalışanları ile birebir temas sağlayacak olan iletişim merkezi, saha ile Sağlık-Sen arasında bir köprü vazifesi görecek.
Çalışanların talep, istek, öneri, şikayet gibi bildirimlerini kolayca Sağlık-Sen Genel Merkezine ulaştırılmasına yönelik faaliyet gösterecek olan iletişim merkeziyle, sorunların daha hızlı ve etkin bir şekilde çözüme kavuşturulması amaçlanıyor.
Gelen bildirimleri titizlikle değerlendirecek olan iletişim merkezi, ayrıca başvuru sahibine geri dönüş yapılmasını sağlayacak.
Sağlık ve sosyal hizmet çalışanları, iletişim merkezine 444 1995 nolu numara üzerinden 09.00-18.00 saatleri arasında ulaşabilecek.
Genel Başkan Doğan: Şeffaf, Hızlı ve Çözüm Odaklı Yönetim Anlayışına Hizmet Edecek
Sağlık-Sen İletişim Merkezi’nde güvenilir ve kolay ulaşılabilir bir yönetim anlayışının hâkim kılındığını kaydeden Genel Başkan Mahmut Faruk Doğan, merkezin sağlık ve sosyal hizmet çalışanlarının yönetime katıldığı iletişim kanalı olarak hayata geçirildiğini söyledi.
Doğan, “Şeffaf, hızlı ve çözüm odaklı yönetim anlayışına hizmet eden iletişim merkezi, sahadan iletilen bildirimler ile sorunları tespit ederek çözüm yolları sunmayı, saha ile genel merkez yönetimi arasında samimi bir köprü olmayı hedeflemektedir” ifadelerini kullandı.